Kancelaria parafialna

Harmonogram pracy

niedzielanieczynna
poniedziałeknieczynna
wtorek16 – 16:30
środanieczynna
czwartek16-16:40
piąteknieczynna
sobota8:00-9:00
zwykłe doraźne sprawy – codziennie po Mszy św.

Informacje i potrzebna dokumentacja:

SAKRAMENT CHRZTU

Prosimy o zgłoszenie przynajmniej miesiąc przed udzieleniem sakramentu.

Potrzebna dokumentacja:

  • akt urodzenia dziecka
  • data ślubu kościelnego
  • dane chrzestnych (imię nazwisko, wiek, wyznanie i adres)
  • zaświadczenie o uprawnieniach do pełnienia roli chrzestnych (jeżeli są spoza naszej parafii).

SAKRAMENT BIERZMOWANIA

Przygotowanie trwa przez 2 lata (8 klasa szkoły podstawowej i 1 klasa szkoły średniej).

SAKRAMENT MAŁŻEŃSTWA

Termin ślubu informujemy w kancelarii parafialnej pół roku (a nawet rok) przed datą udzielenia sakramentu. Niezbędne dokumenty przynosimy do kancelarii 3 miesiące przed datą ślubu.

Potrzebna dokumentacja:

  • odpis aktu chrztu do ślubu
  • informacja o bierzmowaniu
  • zaświadczenie o ukończeniu kursu przedmałżeńskiego
  • zaświadczenie o uczestnictwie w spotkaniach poradni przedmałżeńskiej
  • dokumenty z Urzędu Stanu Cywilnego

POGRZEB

Zgłoszenie śmierci o każdej porze dnia, bez względu na czas pracy kancelarii.

Potrzebna dokumentacja:

  • akt zgonu
  • informacja o udzielonych choremu sakramentach (Komunia Święta, sakrament namaszczenia chorych)
  • w przypadku gdy osoba zmarła nie mieszkała na terenie naszej parafii konieczne jest pozwolenie na pogrzeb od ks. proboszcza tamtejszej parafii.